Pomoc
Zgłoszenia wysłane drogą elektroniczną w celu umożliwienia sprawniejszej obsługi powinny zawierać minimum:
- Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu).
- Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję (np. Windows 7, WIndows 10, OS MAC 10.13).
- Nazwę przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer 11, Mozilla Firefox 59.0.2 (64 bity), Google Chrome 65.0.3325.181)
- Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę.
- Miejsca wystąpienia błędu: na jakim oknie / formatce wystąpił błąd: (np. Moje konto, Moje przedsiębiorstwa, podczas wypełniania kroku 3. Umowy spółki, składania podpisu, opłaty itp.)
- Widok ekranu z błędem (Print Screen)
- Dla już zgłoszonych wcześniej spraw orzymany z systemu numer zgłoszenia w temacie wiadomości mailowej.
Informujemy, że pracownicy Centrum Wsparcia nie udzielają porad prawnych. Pracownicy Centrum Wsparcia udzielają jedynie pomocy technicznej przy obsłudze portalu S24.
W przypadku pytań merytorycznych dotyczących rejestracji należy zwrócić się do osoby uprawnionej. Zgodnie z obowiązującymi na terenie Polski przepisami prawnymi do udzielania pomocy prawnej uprawnieni są TYLKO adwokaci, radcowie prawni oraz w niektórych przypadkach doradcy podatkowi.
Dokumentacja użytkownika w formacie PDF
Instrukcja składania podpisu kwalifikowanego w portalu eKRS
Instrukcja tworzenia i obsługi kont w portalu eKRS
Instrukcja konfiguracji komponentu Szafir dla systemu operacyjnego MAC OS
Rejestracja spółka z o.o. w formacie PDF
Zmiany spółka z o.o. w formacie PDF
Rejestracja spółka jawna w formacie PDF
Zmiany spółka jawna w formacie PDF
Rejestracja spółka komandytowa w formacie PDF
Zmiany spółka komandytowa w formacie PDF